Saturday 17 May 2014

14 dae

Ek trou oor 14 dae.  Twee weke.  Dit is asof die datum nader gesluip het en ewe skielik 'waw' gegil het agter my.  Glo my, ek het soos enige ander bruid eers die maade afgetel; toe Januarie opgedaag het het ek weke begin aftel en nou is ek op dae.  Ek was baie rustig tot so drie weke terug en toe het die stress gogga hom onder my vel kom inwikkel.  My rok is nog nie klaar nie.  En ja, almal het al vir my gese dat daar nog baaaaaaaaaiiieee tyd is, maar dit is nie hoe ek aanmekaar gesit is nie.  Ek het in verlede jaar Oktober besluit wat ek wil he, maar ander mense se skedules is nie myne nie.

So hier is ek, 14 dae voor my troue (siek, weereens - maar eerder nou as volgende week).  Dit is nou regtig die count down wat begin.

Ek kan nie wag nie, ek moet net 'n rok kry....

No comments:

Post a Comment